Tuesday 1 January 2013

365 dagen gemaakt *1*

voornemen voor dit jaar:

de komende 365 dagen ga ik me proberen toe te leggen 
op het maken van van alles.
dat kan alles zijn, van stempels tot een verhaal tot een kaart, 
tot een boekje, voor iemand anders, of zomaar...
soms iets oud, maar ik wil graag elke dag
iets nieuws in elkaar schroeven...
als het even kan...
Wie iets wil hebben, kan het krijgen... 
Reactie achterlaten op deze blog, 
of mijn mail adres: 
daanheykoop @ yahoo (punt) co (punt) uk 
(even alles aan elkaar plakken en de punten als punt schrijven...).
en dan dus elke dag... 
dit wordt voor  mij een gigantische uitdaging, 
omdat ik weet van mezelf dat ik snel dingen beu ben...
wie weet hoe lang het goed gaat... 

gemaakt: 
foto van een libelle, deze zomer...
mooi en blauw was ie, en stak af tegen het groen van de bepanting...

2 comments:

Janina - Elke dag zaterdag said...

Wow, indrukwekkend! Heel veel succes ermee, ik ga je 365 project volgen hoor!

Kati said...

Good luck. Ikzelf ga weer 'prompt'erig doen! ;)