Sunday 27 January 2013

5 songs #4

{te beluisteren door op de titels te klikken}
(met excuses voor eventuele irritante reclames... curse you, youtube!!)

1. rain - the beatles
want wat is er nou lekkerder dan regen...?! {dit is een ironisch bedoelde vraag, ik hou helemaal niet van regen...}
dit:
2. snow - red hot chili peppers
{maar over wat soort sneeuw zouden ze het hebben...?}

3. sunshine of your love - cream

4. frozen man- james taylor

5. given to fly - pearl jam
heeft niet zo heel veel van doen met het weer, maar ik ben een beetje verliefd geworden op dit lied, wat steeds spontaan op mijn autoradio voorbij komt als ie op random staat... het lijkt op de zee, vind ook Mike van PJ, als een golf die opkomt en dan in al zijn intensiteit op het strand crasht... en daarom is het dan weer wel een klein beetje passend...


2 comments:

Martine said...

Daan.... sorry voor het inbreken maar ik zoek je emailadres, kun je dat mij even ergens doen toekomen? FB bericht, forumPB, mail.... je weet mij vast beter te vinden dan ik jou! ;)
Thnx alvast... Martine

Daan said...

now I = curious...