Monday 25 July 2011

gezegend jaar

voel op deze dag
- het is weer 25 juli, dus mijn verjaardag... -
een behoefte om mijn dankbaarheid op te schrijven


voor mijn gevoel een nogal bewogen jaar overleefd
*
de liefde gevoeld van zovelen waarvan ik het niet had verwacht,
en mijn ware gevoelens naar andere personen toe waarvan ik behoorlijk schrok...
*
mijn nieuwe vriendje, de camera...
*
mijn gezondheid, die ik dit jaar zo van dichtbij meemaakte
in al zijn kwetsbaarheid
*
de humor van mijn jongens
*
het dagje in Antwerpen met de meiden
*
mijn ouders, die nog steeds met me praten, ondanks de puberale neigingen
waarmee ik ze uittest...
*
het gevoel voor schoonheid die mijn lieve dochter nu al laat zien
*
ikea, omdat ze kaneelbroodjes verkopen...

***

count your blessings is een initiatief van Anki
op haar site nog meer zegeningen!

5 comments:

Mireille said...

Jarig….
gefeliciteerd!!!!
Dat zijn zeker een hoop mooie dingen!

Mireille said...

Het hele Blessings gebeuren heeft Anki bedacht,
ik doe daar maar gewoon aan mee.
Aan haar dus alle eer hoor!
;)
Fijne verjaardag verder!
Liefs.

Daan said...

'kay, zal er notitie van maken!!

heerlijke verjaardag gehad, baai de wee...

Kati said...

Zit net op de fiets en kom van mijn werk af nadat 'mijn mevrouw' me uitgezwaaid heeft omdat ik haar zo 3 weken niet zal zien, en denk: Hm, moet zo maar eens een blog maken over mijn 'blessings', die 'count' ik veel te weinig... damn Daan, you and me... so far away and so much on the same track....

xxx Kati

Daan said...

great minds, weet je nog?
hihi!!