Saturday 2 July 2011

negen dingen

9 dingen die ik nog moet doen voor ik 42 ben....
of het einde van het jaar...

- Harry Potter 7/deel 2 zien (komt binnenkort uit, dus dat moet lukken)

- een reis boeken voor mezelf alleen (of met een vriendin... tja, nog steeds best wel chicken...)

- zien of er een fatsoenlijke digitale spiegelreflex camera te vinden is voor minder dan 400 euro

- thuis - onder eigen discipline - weer eens een schilderij maken

- naar Antwerpen gaan

- Pride & Prejudice zoals die met Colin Firth ooit was ergens zien te vinden op dvd... wil weer wegwijmelen bij de versie die mijn knieën deed knikken...

- citroen-cheesecake maken.... Yummie!! Met ricotta en bio-citroenen, en dan gebakken in de oven...

- een boek uitlezen... (ben nu hierin bezig, wat een heerlijk boek is, maar het lukt me maar niet om er een einde aan te breien... heb dat vaker met boeken, dat ik ze te fijn vond om uit te lezen, omdat ik dan iets 'kwijtraak'... zucht...)

- beginnen met mijn volgende 'boek'... zelfgeschreven dus. Heb al een paar ideeën, en ik heb ook al een soort van beeld in welke richting ik het wil laten gaan... Nou nog de stap zetten en een Lege Pagina voor mijn snufferd toveren waar de eerste zinnen op komen te staan.... Altijd weer mooi hoe er opnieuw een andere, onbekende wereld zich aan me ontvouwt.

ik heb nog 23 dagen....

4 comments:

Tam said...

Nog 9 dingen doen in 23 dagen? Dat gaat je vast lukken! En anders tot eind van het jaar. Ik moet ook maar zo'n lijstje gaan maken. In ieder geval heb ik deze week iets gedaan wat ik eerder wilde doen. Stelt niks voor, maar het leek me leuk om armbandjes te maken. Misschien dat ik daar later wel iets mee doe! In tussen lopen de kinderen met zelfgemaakte armbandjes rond!

Ben benieuwd wat je allemaal bereikt in deze 23 dagen!

Lieve groet,
Tam

Kati said...

23 dagen? Hmm... nou Hier kun je alvast wegzwijmelen en dat voor maar 12 euri....
De rest moet ook lukken, HP komt bijna in de bios, Antwerpen is vlakbij waar jij woont, en die reis... tja, ik wil ook nooit alleen hoor dus dat zou ikzelf ook niet zo snel doen denk ik! ;)

xxx Kati

Daan said...

@ Tam: dit is geen vaststaande lijst - ik leg me niet graag vast aan wat dan ook - misschien doe ik wel helemaal nix van die lijst... soms is het handig inderdaad om wat dingetjes op papier te hebben, gewoon om jezelf een soort van leidraad te geven... Maar het moet dan geen Moeten worden, want daar ben ik allergies voor...

@ Keet: danku!!!!!

Unknown said...

GETUIGENIS

Hallo mijn naam is Anna Faith Moon van de Verenigde Staten. Ik nooit geloven in de liefde spreuken of Voodoos totdat ik ervaar Dr.Iruekpen Oduduwa tempel online, en nadat hij wierp een liefde voor me spellen mijn Ex belde me te verontschuldigen voor de pijn die hij me heeft veroorzaakt en tot vandaag leven we een gelukkig gezin , als je een goede plaats op moet lossen uw problemen contact DR IRUEKPEN Oduduwa is de juiste keuze. Hij is een groot man die zijn spreuken met jarenlange ervaring. E-mail: dr.oduduwairuekpenhightemple@gmail.com

Neem contact met hem vandaag dr.oduduwairuekpenhightemple@gmail.com