Thursday 7 July 2011

vakantie

nou, even geen gemuts vandaag...
het is hier bijna zomervakantie en dat betekent zes weken Geen Plannen Maken... Meestal gaat dat wel goed - opmerkelijk hoeveel ideeën de kinderen hebben zeg... Om jaloers op te worden...
Een paar Plannen glippen er wel een tussendoor, want op sommige dagen moet ik werken en op andere dagen is het misschien wel leuk om ergens heen te gaan...

Maar nog elk jaar sinds we in Brabant wonen mis ik de zee...
het zo nabij hebben van al dat water, al die speel- en picnickmogelijkheden die zo voor het grijpen lagen... Zo makkelijk steeds...

Nou ja, we moeten het doen met bos, en heide en toch best wel mooie natuur hier in de buurt...
en natuurlijk de beste speelplek van allemaal:
bij oma en opa!!!






fijne vakantie iedereen!!!

(foto's:
domburg, zeeland
net buiten de stad hier
strand hastings
zoutelande, zeeland
broodmolen, wildert, belgië)

5 comments:

Mireille said...

Jij ook een hele fijne vakantie Daan.
Geniet!

Daan said...

zekers!!

Tam said...

Alvast een hele fijne vakantie! En geniet!

Kati said...

Ga jij nou de hele zomer niet schrijven? Damn! Ik misschien niet elke dag maar probeer toch wel zoveel mogelijk! Alvast fijne vakantie, we keep in touch!

xxx Kati

Daan said...

tuurlijk blijf ik schrijven, Keet, maar ik hou voor de rest een heel rustig 'rooster' aan... denk ik...

@ Tam: gij ook!!!