Monday 18 July 2011

mm :: music meastro

het is weer tijd voor wat meer moois en minder gelul...

even geleden leerde ik het prachtige werk kennen van deze meneer
en die bleek een zoon te hebben die ook nog een hoop prachtigs heeft gemaakt...
breekbare muziek van de vader, pijnlijk soms, maar zo mooi...
en de iets minder kwetsbaar klinkende muziek van zijn zoon, maar die net zo mooi en intens, intenser zelfs nog...
een greep uit werk van beiden:
(waarvan de derde mij op slechte dagen zo aan het janken krijgt...)



4 comments:

Kati said...

Jeff 'kende' ik wel, Tim niet. Thanks. Mooi!

xxx Kati

Daan said...

no thanx

x

Sandra said...

Jeff Buckley is voor mij ultieme kippenvel muziek !!!
Ik reageer wel heel laat, maar ik ben aan het bij-lezen... (en na het horen van die mooie, rauwe stem moest ik wel even reageren)

Daan said...

wat grappig dat jij precies hetzelfde voelt...
en maakt niet uit wanneer je iets laat horen !! vindt het altijd leuk!