Saturday 11 September 2010

- weer getikt -

Susanne van Two Lilies heeft een open tik uitgedeeld en ik heb wel zin om getikt te worden/zijn, dus bij deze: dank je Suus! (Ben & Jerry's ice cream rules!!!)

4 dingen in mijn handtas
- eh, schoudertas -
* deo * parkerpen * agenda van de hema (eentje met heel veel bloemetjes erop) * schrijfblokje voor spontane ideen waar nu prachtige tekeningen van Polly in staan *

4 dingen in mijn burola
eh, heb ik niet... op mijn buro echter....:
* theelichthouder (mozaïek matglas) * een engels/nederlands woordenboek * een groene knikker * een editie van de Seizoener *

4 dingen in mijn slaapkamer
* bergen kleren die ik morgen moet sorteren * mijn dagboek * een teddybeer * boekje met mooie dagelijkse gedachten die mij op het goede spirituele pad zouden moeten houden *

4 dingen die ik graag nog zou doen maar nog niet heb gedaan
* zie lijstje in zijbalk... * naar Ierland/Scandinavië/Japan/Berlijn * de kustlijn van Cornwall lopen * nog eens hopeloos smoorverliefd worden * mijn eigen huisje/plek hebben waar ik al mijn troepjes gewoon kan hebben zoals ik ze wil *

4 dingen die ik op dit moment erg leuk vindt
* boeken van Dr. Seuss * mijn werk * praten met mijn vriendin Mo * John Lennon (of eigenlijk zoals hij is vertolkt door de prachtige Aaron Johnson in Nowhere Boy) *

4 dingen die je nog niet van me weet

* ik heb ooit een blauwe maandag bij de Aldi gewerkt (...) * de pizza's van de Excellent-range van de Appie vind ik heerlijk * om redenen die ik nu niet ga noemen vind ik het heeeeeeel jammer dat As The World Turns gaat stoppen * ik vind strijken heel leuk... *

op mijn beurt ga ik Li, en Elly, en Babs en andere Daan tikken, want die zijn ook wel een beetje getikt... Op een leuke manier...

4 comments:

Eline Du Mongh Photography said...

wat een leuk lijstje heb je .

Interessand blogje trouwens.

Groetjes
Eline DM

Daan said...

hihi, getikt! Ga h''m volgende week maken :-)

thanks voor de slakkenpost ;-)

-x-

Daan said...

@ Daan: ik ben benieuwd...

@ Eline: dank je! Die van jou ook - mooie foto's!

Elly said...

Gezien , komt er aan ;)