Wednesday 15 September 2010

- roest rust -

Onze ouwe rode roestbak heeft wat te stellen vandaag...
Eerst mocht 'ie naar Bergen op Zoom in de spits, daarna naar Oudenbosch en weer terug, in verband met afleveren van tieners naar hun school, en vanmiddag van Bergen naar Oudenbosch, om die tieners weer op te halen, dan naar een uithoek van Roosendaal om zoon drie van een vriendje op te pikken en dan naar de ander uithoek, voor Polleke d'r turnles, waar na een uur die tweede uithoek weer mag worden opgezocht...

Ots vond het grappig dat ik 'm bedankte voor het starten vorige week, iets wat ik vaak doe als het minder fijn weer is. Vind het toch telkens weer een wonder dat 'ie het doet, met zijn 16 jaar... Dus uit ik mijn dankbaarheid, in de hoop dat we nog even van zijn diensten gebruik mogen maken. Er zal een tijd komen dat we om een andere auto moeten, maar tot dan ben ik heel blij met mijn ouwe rode roestbak... Dankbaar zelfs. Want zonder vind ik nog net een te grote stap...

No comments: