Sunday 19 June 2011

men in black - vaderdag kadootje

in verband met vaderdag - voor welke gelegenheid mijn wederhelft nu een bijenhotel kreeg van zijn dochter, een tekening van zoon drie, chocola van zoon twee, en nog nix van oudste (want die zal het wel weer vergeten zijn... ik wacht nog steeds op chocola voor moederdag van hem...), een muzikaal tribuut aan die van mij

zijn favoriete zanger op mijn favoriete festival
(helemaal vergeten dat dat in 1994 plaats had gevonden)


oh, en omdat de saxofoonspeler van de band van
Bruce Springsteen het tijdelijke voor het eeuwige heeft verruild,
een kleine tribuut aan that lot...
(en hopelijk vind mijn pa het niet al te verschrikkelijk)
talk about levenslust, trouwens...

2 comments:

Kati said...

Eh Daan... Shiver is erg mooi maar 2x vlak achter elkaar? :D :D Ben je een beetje in de bonen!? ;)
Hier geen vaderdag, kids bij hun pa en wij geen vaders meer, dus film-marathon gehad. Was er wel t weer voor! :D

xxx Kati

Daan said...

huh? hoebedoelu?? shiver twee keer?

film marathon klinkt ook goed!